{Vigyázz!Kész!Posztolj! - Blogmas} - Karácsonyi kívánságlista

18:04:00


Sziasztok!

 Tegnap volt advent első vasérnapja. Ez több mindent is jelnet. Például, hogy megünnepeltük Bogi szülinapját vagy, hogy négy hét és itt a karácsony vagy, hogy a VKP! keretein belül egy új sorozat indul, Blogmas névvel. Ennek a lényege, hogy a következő négy hétben hetente kétszer jövünk egy karácsonyi poszttal.
 Az első téma pedig mi más is lehetne, mint a karácsonyi kívánságlista?! Remélem hasznos lesz, mind az ismerőseimnek, akik nem tudják minek örülnék, mind azoknak, akik nem tudják, hogy mit kérjenek. Vagy az utóbbi csak velem fordult már elő?
Na, de nem is ragozom tovább, lássuk az én 2016-os kívánságlistámat.


Tablet
Még pár hónapja jöttem rá, hogy nekem kell egy tablet. Nem fogom hosszasan ecsetelni az okokat, csak egyszerűen egy hasznos kis ketyere, ami nekem is jó szolgálatot tenne. El is kezdtem keresgélni a neten. Három dologban voltam biztos: fehéret szeretnék, Windows op. rendszer legyen rajta és legyen nagy tárhelye esetleg bővíthető legyen. Így akadtam rá az Acer Iconia tabletekre.

HiFi
A zenehallgatás élményét tenné teljessé ez a készülék. Itt nincs konkrét elképzelésem csak annyi, hogy jó legyen. Bár most, hogy újra jó a Bluetooth hangszóróm már annyira nem sürgős az ügy.

Hajvasaló
Ezt már nagyon régóta szeretnék, de valahogy mindig kimaradt. Tavaly karácsonykor ugyan szóba került, de akkor végül más mellett döntöttem. Konkrétum itt sincs, egyelőre nézelődök a kínálatok között. Itt is valami olyat szeretnék, ami sokáig kitart.

Epillátor
Már kezdtem megunni az állandó borotva meg hab vásárlást (bár most találtam egy nagyon klasszat), amikor rájöttem, hogy egy epillátor beszerzésével minden gondom elszállna. Itt főleg Braunban gondolkoztam, de nyitott vagyok. Viszont mindenképpen olyat szeretnék, amit vízben is lehet használni.

Konyhai eszközök
Néhány új serpenyő, tepsi, egy hosszabb torta forma, díszítő elemek... A lista végtelen hosszú, de konyhavbolondként bárminek örülök ezek közül.

Könyvek
Egy-egy jó könyv mindig jó ha van az ember polcán, s bár most szülinapomra kaptam jónéhányat ezekből sosem elég. Ha valaki azt mondja elvisz a könyvesboltba és válasszak biztosan nem utasítom vissza. Van néhány sorozat, aminek az újabb részei érdekelnének, de yitott vagyok az újdonságokra is.

E-book olvasó
Ez még félig-meddig kapcsolódik az előző kategóriához. Néha nagyon nehéz a táskám és olyankor ez a kis kézikészülék, amire felhalmozhatom a könyveimet a súlya pedig körülbelül annyi mint egy füzeté, nagyon nagyon hasznos. Itt Kindle-ben gondolkoztam főleg.

Ágynemű huzat
Nem tudom láttátok-e a Tchibo lakástextiles kínálatát, de meseszép ágyneműhuzatokkal van tele. Kapásból hármat is kinéztem magamnak; a norvégmintásat, a fagyöngyöset és a szürke kockásat. Édes álmok...jövök!

A Ruha 
Itt tényleg nincs semmi konkrét. Csak szeretnék egy nagyon elegáns és kicsit minőségibb ruhát. Az Orsay kínálatában akadtam eddig egy-két tetszetős darabra, de még keresem az igazit.

Ti hogy álltok a karácsonnyal?









A többiek kívánságait itt találjátok:


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe