Borús

16:06:00

Nem sok minden történik mostanság. Inkább csak sok minden nyomaszt és nagyon frusztrált vagyok. Túl sok az elvárás, semmi nem fekete vagy fehér.. Ettől állandóan ingadozik a hangulatom is. S bár könnyeim nem igen vannak, néha csak sírni szeretnék egy sötét sarokban és elbújni az egész világ elől.
A suli miatt is egyfolytában stresszelek. De nem fogom feladni!! Ezt már az elején eldöntöttem!


Persze azért van néha látni szivárványt is a sötét fellegek között. Például a héten találtam egy ruhát, amibe konkrétan első pillantásra beleszerettem, szóval nem volt kérdés, hogy hazajön velem. Aztán szombaton végre eljutunk szabadulni is Nusiékkal. Erre már iszonyú kíváncsi vagyok. Előtte meg lehet, hogy segítek költözni az unokatesómnak.
Fehérvár még várat magára egy kicsit, de remélem nemsokára azt is sikerül összehozni. És a nyaram is kezd alakulni. Jó lenne dolgozni valamit, meg csinálni új dolgokat. Szóval kíváncsian várom mit tartogat számomra ez a nyár. Csak lennénk már túl mindenen...




You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe