Ahoy!:D

20:22:00

Elég mozgalmas hét áll mögöttem.

Először ott volt pénteken a évzáró. Ott nem történt semmi említésre méltó, max annyi, hogy két hülye mögöttünk végig dumálta mi meg röhögő görcsöt kaptunk, meg eltűnt Kinga tornazsákja. Utána suliban bizi osztás, ott se ért komolyabb meglepi majd a végén leírom miből hányas lettem:)
Miután ott végeztünk Kingával átmentünk a plébániára megbeszélésre. Ez is (viszonylag) nyugisan lezajlott.
Utána pedig megjutalmaztuk magunkat egy Magnummal:))
Vasárnap apuval sétáltunk a városban, megnéztük a Tisza István szobrot a Parlamentnél utána meg átmentünk a Margitszigetre. Ott ettünk egy nagy adag lángost:)
Hétfőn voltunk bent a suliban Kingával megkeresni a tornazsákját és utána fagyiztunk Napsival.
 Kedden anyuval elmentünk kontrollra a Rottenbiller utcába. Nem szeretem azt a helyet, de ha minden jól megy Karácsonykor már nem lesz tele a szám drótokkal.:))) Utána sétáltunk a városban, megvettük anyu könyveit év elejére meg ebédeltünk és fagyiztunk is. Fotózkodtunk a Károlyi kertben, megnéztük az ELTE épületét és, hogy hol laknak az unoka tesóim. Jó nap volt csak kár, hogy bőrig áztunk. Ja meg vettünk ajándékot Kingának.
Szerdán véletlenül Napsiéknál kötöttem ki, mert Kami ott volt és én mentem érte. Timinek meg akkor volt a szülinapja (szegény a 3. szülinapja a toxikológián indult)
Csütörtökön Napsi jött hozzánk, én meg délután Timiékhez mentem játszani vele meg a nővérével, amíg Anna, az anyukájuk,  dolgozott. Nagyon jó nap volt. Leszámítva az elalvás előtti utolsó mondatot amit aputól hallottam...:(
Pénteken megint átjött Napsi, nagyon összenőttek Kamival:) Én meg elmenem 9re a megbeszélésre, amire sajna Kinga nem jött. Utána Lilla és Petra elkísértek egy ideig, aztán én mentem könyvtárba Lilla meg elkísérte Petrát haza. A könyvtárban találtam egy csomó tök jó könyvet, meg a könyvtáros nőtől megtudtam, hogy már 6 hónap eltelt az évből.....:DDD
Délután rendet raktam, aztán elmentem litániára, majd rohantam haza átöltözni és elmentem futni Petrával és Petivel. Ficces volt nagyon, meg Petrával sokat beszéltünk.
Szombat unalmas takarítással telt...bahhh.
Ma pedig mise után elmentünk étterembe, igen ám, de miközben szedtük ki a levest apu szólt, hogy nincs nála annyi készpénz a kártyáját meg itthon hagyta. Hát jóó.
Gyorsan vissza a kocsiba és irány Érd. De előtte még ebédeltünk valahol a környéken.:))) Fincsi volt!:)
Érdre menet erősen rám jött az 5 perc, de ez nem újdonság, és kicsit kihajoltam az ablakon fura napszemcsiben még furább fejjel.:DD Aztán elénk jön egy biciklis aki mindenkinek tök ismerős, 2 perc múlva rájöttünk, hogy a nagynéném az. Szegény!:( Amit látott mikor rám nézett...:DD Bár mikor odaért a nagyimékhoz nem szólt semmit.
Apa csütörtöki rossz kedvének és némaságának ma végre vége lett, és plusz pont amiért így tálalta.:)
Holnap kezdődik a napközis tábor és holnap van Kinga szülinapja! Majd felhívom vagy írok neki.
Tök jó ajándékot kap, bár ő kérte azt remélem a méret jó lesz!
Na most már megyek, még ki kell festenem a másik kezem körmeit is. (picit körömmániás lettem :D)
Sziasztok!!:)))

You Might Also Like

1 megjegyzés

Címkék

Subscribe