Napsütéses szép napot nektek!:)

20:19:00

Illetve estét...:D
Nagyon szeretem a filmeket és a sorozatokat, és ez a blogolás dolog is egy sorozat miatt kezdődött. Bár már próbáltam korábban is remélem most több sikerem lesz!:)
 Amúgy is egész nyáron unatkozni fogok legalább lesz valami amivel lefoglalom magam a legjobb barátnőmmel, Kingával való mászkáláson és a sorozat nézésen kívül. Ezen kívül nem terveztem túl sok dolgot a nyárra, csak egy tábort aminek a szervezésében én is részt veszek Kingával, meg azt hogy lemegyek Kinga családjával a nyaralójukba.Talán megyünk valamerre a családdal, de apu vizsgái miatt ez szerintem most nem biztos, hogy össze jön.
Holnap meglátogatom a nagyszüleimet, nem mintha olyan ritkán látnám őket, itt laknak egy köpésre, de mindig vagyunk náluk a kishúgommal, Kamillával, egy pár napot nyáron.
Pénteken van az évzárónk, hát ezzel is vegyes érzéseim vannak, mivel én voltam az a lúzer aki kihagyta az uccsó hetet és az osztály kirándulást valami hányós vírus miatt, azért kíváncsi vagyok milyen lesz újra látni az osztályt úgy egyben... Meg az osztályfőnökömet, akivel hétvégén a Városnapokon találkoztam és ott volt a pasija és még csak be se mutatott, de azért irtó helyes a tag.:D
Ki kéne találnom most mit veszek fel mert, ha nem akkor péntek délután 3negyed 4kor is itt fogok ülni a szobámban azon gondolkodva hogy mit vegyek fel és, hogy vajon nem-e túl szőrös a lábam a szoknyához.
Bár a tegnapi nyár eleji bevásárlás megtette a hatását a ruhatáram felfrissült és megújjult és ez remélem más(ok)nak is fel fog tűnni...;)
Szóval én Lia vagyok, kedvenc színem a lila szeretem a könyveket,filmeket,sorozatokat és a macskaféléket és remélem együtt átvészeljük a nyarat, ami amúgy a kedvenc évszakom.:)) (meg az őszt is szeretem mert akkor születtem, de a tél se rossz mert karácsony meg az a meghitt hangulat....na jó le kéne állnom:D
Bocsi ha picit összefüggéstelenül írok néha!
Na halii!:)))
U.I.: Kritikát, véleményt írjatok!
U.-u.i.: A blog címe franciául van és azt jelenti: Én és az én életem

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe