Hali mindenki!!:)

20:39:00

A mai nap volt, szerintem, életem legfárasztóbb napja. Komolyan baromi kómás vagyok és legalább 3szor aludtam be ülve, de szerintem egyszer ebéd közben is.:D
Ahogy mondtam a mai és tegnapi napot a nagyiméknál töltöttem és a holnapit is ott fogom. Amit vásárlással fogunk tölteni:)
Ma reggel elmentem a megbeszélésre. A fél társaság nem jött, Kinga meg egy csomót késett pedig megbeszéltük, hogy talizunk előtte. Ha ez még nem lenne elég a kerti kapu nem volt nyitva ezért az irodáról kellett bemenni, onnan meg a fél házat körbefutni, hogy a tetőn dolgozó munkásokon kívül valaki 'értelmes' személyiséggel is találkozzak...szeretem a reggeleket...phff.
Kingával egy csapatban leszünk + mivel "kicsik" vagyunk ezért mi kaptuk Nóri nénit is. Ez így érdekes lesz.
Ráadásul a gyereksereg legmozgékonyabb része is nálunk van.:D
 Fürdő rucit kéne vennem, ha nem akarok beégni a kis kinőtt akármimmel, úgy hogy a jövő heti fogászati kontroll után be kell iktatnunk egy gyors KÖKI-t, mivel az van a legközelebb.
 Remélem nemsokára már leveszik a fogszabit, szeretem meg cuki, de már kicsit idegesít. De a szépségért szenvedni kell, nem?
Holnap évzáró, megfogadtam a saját tanácsom és összeszedtem a holnapi cuccom. Nagyon gáz az évzáró rózsaszín körmökkel?
 A bizonyítvány osztásos rész a kedvencem. Alig várom már, hogy leírva is lássam azt a biosz 3-ast...
Meg van valami, amit sosem értettem. Miért adjak ajándékot egy tanárnak azzal a szöveggel, hogy: 'Köszönjük az egész éves munkáját', ha nem is tud tanítani és semmit se tanított. Két tanár van akinek szívesen adnék/adok: a magyar tanárnőm és a tesi tanárom.
 Így év vége felé sokat voltunk a játszón a fiúk fociztak mi meg azt csináltunk amit akartunk és Kingával mindig vele beszélgettünk. Pl.: tőle tudjuk hol lehet a legjobb gyrost venni a környéken.:D Állati jó fej és egész jó ízlése van, már öltözködés terén.
Visszatérve a problémához holnap mehetek ajándékot venni az ofőmnek., ha anyu még nem vett. Veszek neki egy öltözködési útmutatót  vagy valamit amivel megzabolázhatja a haját, mert ahogy az néha kinéz....
A kövi az indiai tanárunknak egy garfieldos projektor lámpát szántam, bár lehet azt inkább magamnak veszem és helyette Ő meg kap egy jó kis év eleji poént a táblánál szeptemberben.:D
Lapozzunk.
Tegnap elkezdtem Kirstin Gier: Rubinvörös trilógiáját  és nagyon jó. Mindenkinek ajánlom. A filmet is megnézem ha befejeztem a blogolást. Ha kértek linket írjatok!:)
Na sziasztok!:)))

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe