Élek még...☺

20:51:00

Halihóó!

Nyugi nem haltam meg! Nincs ilyen szerencsétek... Csak kicsit összejöttek mostanában a dolgok.
Voltam Velencei-tónál Kingáékkal, sokat futkározok - ha azt, amit csinálok annak lehet nevezni - néha kiborulok és össze vagyok zavarodva. Nagyjából ennyi.
  Szombaton lett volna Miky szülinapja megünnepelve a Margitszigeten. Nem mentem el. Lemaradtam a találkozóról, egyedül meg nem volt kedvem elindulni, de igazából egész nap olyan rosszul éreztem magamat, hogy az a durva itthoni kirohanásom, valószínűleg ott történik meg ha elmegyek.
  Szereztem fagyit és leültem sorozatot nézni - Zöld íjászt - és próbáltam abbahagyni a zokogást, remegést és fuldoklást. Legszívesebben kiütöttem volna az ablakot... Utoljára egy hónapja jött ki ilyen durván belőlem bármi - suliba menet az utcán, és a női WC-ben, hol máshol?:D - de ez se volt kellemesebb. Anyura a frászt hoztam, de kaptam 1-2 különös információt, amit eddig, önző módon megtartottam magamnak. Nem tudom mit kezdjek velük. Csak még jobban összezavart...:/
  Egyébként felvettek a Szent Angélába. Egyedül. Mihez kezdjek? Mit fogok ott csinálni? Remélem bekerülök a jobbik osztályba, és nem tróger állatokkal leszek körülvéve!!!
  Voldi, Tomi és az egyenlőre még Anonim hőseinkkel kapcsolatban is teljesen összezavarodtam. De erre gondolok a legkevesebbet. Csak sodródom az árral, majd lesz valami. Vagy nem. Mindegy. :D
  Apropó Tomi. Nagyon úgy néz ki, hogy megyek Ministráns táborba. Érdekes lesz. Ez biztos...:D

XoXo,
Lia♥






You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe