Nyár van, nyár. Röpke lepke száll virágra zümmögő száz bogár... :D

14:53:00

Sziasztok!☺

Elég régen írtam, úgyhogy elég sok minden halmozódott fel, de menjünk szépen sorjában.
  Először is voltam szintfelmérőzni az Angélában, angolból. Erre azért van szükség, hogy lássák, hogy melyik csoportba tegyenek bele. Szerintem egész jól sikerült, de biztosat majd június végén fogok csak tudni.
  Aztán apu a húgom névnapján beváltotta, amit ígért és mindketten megkaptuk a kis kütyünket. Kamilla egy iPad Mini-t, én padig egy iPhone 5c-t. Nagyon örültem neki. Most már Kingával telefon-tesók is vagyunk. :D
  Szombaton Kingával elmentünk szurkolni a fiúknak a ministráns kupára. Hála a tehetségemnek, sikerült lefejelnem egy gerendát, aminek következtében lett egy kis agyrázkódásom, úgyhogy az utolsó hét első 3 napját itthon töltöm. Ami nem lenne olyan rossz, ha nem hülyült volna be a gépem és nem unatkoznék...

  Csütörtökön van a gála, pénteken ballagás, jövő hét hétfő-kedd osztálykirándulás, amire sajnos Kinga nem jön mert Prágában lesz. Utána bérmálás és évzáró és végre hivatalosan is elkezdődik a nyár. Az idei számomra elég mozgalmasnak ígérkezik. Legalábbis az első fele. Napközis tábor, utána egy nap Pannonhalmán, ezután családi nyaralás majd ministránsa tábor. És ezek csak a többnapos 'teendők'. :D  
Valamikor elkéne mennem venni pár nyári holmit, meg találkozni Mikyvel is. 
Most megyek mert megígértem a húgomnak ( igazából ő nekem), hogy megnézzük a Gru2-t...:D 
Legyetek huncutok!! 
XoXo:
Lia 
  
  

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe