Feel the magic in the air...

18:21:00

Sziasztok!:)


  Végülis az egész múlt hetet itthon, illetve a szerdát kórházban töltöttem.:/ De elballagtam.:D Kaptam egy csomó virágot meg egy hatalmas héliumos lufit is. Sőt még egy gépkocsi nyeremény betéttel is gazdagabb lettem.:D 
  Az osztálykirándulást sajnos ki kellett hagynom, de ezt se bánom már annyira. Viszont a húgom az övékről hozott nekem egy nagyon jó gyűrűt, aminek nagyon örültem. Nagyon jól néz ki. 
  Ma vásárolni megyünk anyuval és elintézzük a diákigazolványomat is. Remélem már nem fog úgy esni az eső. Pedig szerintem gyönyörűek az ilyen könnyed nyári záporok. Engem nagyon felfrissíti, de anyu nem értékelné ennyire...
  Szombaton bérmálas, amit már nagyon várok. És a szeptembert is. Félek, de már nagyon kíváncsi vagyok. Addig pedig várakozással tekintek az előttünk álló nyár felé, és kíváncsian várom, hogy mit tartogat idén az év három legmelegebb hónapja számomra!:) Már felszereltem magam nehány nagyon ütős nyári zenével, hogy esélyem se legyen unatkozni. 
  Jövő héten kezdődik a napközis tábor. A programok jónak tűnnek, úgyhogy remélem minden kis apróság jól fogja érezni magát!! Na meg, hogy nyugodtak lesznek és nem kell sokat rohangálni... Bár ez elég esélytelen...:D 
  Tegnap voltam könyvtárban és a mellett, hogy kivettem négy fantasztikus könyvet, még három filmet is hozzácsaptam a készletemhez. Kíváncsi vagyok, hogy hogy fognak szuperálni. A Szemfényvesztőkkel fogom kezdeni a sort. 
  
Sziasztok!! Legyetek huncutok!;) 
XoXo,
Lia


  



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe