Családi nyaralás #Gyenesdiás

22:23:00

#nulladiknap

Sziasztok!!:) Jól telik a nyár? Én épp a Balcsinál, Gyenesdiáson, hogy egész pontos legyek, élvezem a jó időt.

Tegnap érkeztünk a családdal. Apu, Anyu, Kamilla és jómagam. 11:45-kor indultunk otthonról és fél háromra értünk ide, megállás nélkül, szóval elég hosszú volt az út.
  Mikor ide értünk gyorsan megkaptuk az apartmanunk kulcsait, lepakoltunk és elindultunk ebédelni. Egy Torony Csárda nevű helyre esett a választásunk és nem bántuk meg. Nagy adag mennyországot raktak elénk fa tányéron.:D Természetesen fokhagymakrém levest ettem ciganypecsenyével. Nagyon finom volt minden.;)
  Ebéd után megnéztünk egy kerámia üzletet ahol nagyon sokféle állat és használati tárgy látható agyagból. Kismalac is volt...:)
Gyors kávé, fagyi és mentünk is vissza a szállásra.
Természetesen rögtön beszabadultam a trambulinba, ami fel van állítva a kertben és a többi játékot is kipróbáltuk Kamival.
  Este vacsora, filmnézés és valamikor éjfél után el is aludtunk.:D

#elsőnap

A késői fekvésnek hála fél 11 körül ébredtem, amit anyuék annyira nem értékeltek. Uppssz...
  Mikor sikerült összekészülnünk beültünk a kocsiba és elindultunk Keszthelyre. Megnéztünk egy híres Kármelita templomot és megebédtünk, majd elsétáltunk a Festetics kastélyhoz. Megnéztük a kastélyt, egy vadászati kiállítást, hintó kiállítást és Európa 3. legnagyobb terepasztalát is megtekinthettük.:) Sőt Kami még lovagolt is. Nagyon gyönyörű és izgalmas volt mindegyik. A végen még korabeli ruhákba is beöltöztünk és csináltunk nosztalgia fotókat.:) Eléggé jól nézünk ki rajtuk...:D
  A kastélyban eltöltött négy óra után még andalogtunk a sétálóutcában és megnéztünk még egy templomot, majd egy kisebb Coop-ban tett kitérő után, haza indultunk.
  Ez a nap elég termékenynek bizonyult és ha többi csak fele ennyire lesz az, én már boldog leszek!:)
  Most viszont elteszem magam holnapra. Jó éjszakát mindenkinek!!:) legyetek huncutok!;)