16:20:00

#másodiknap

  Szerdán beütött a ménykü, ezért nem tudtam fürödni... ( ha értitek...ha nem érted még nincs ilyen gondod:D) Apu meg Kami elmentek a strandra mi meg anyuval vásároltunk, meg filmeztem. Ebédeltünk délután meg sétálgattunk az erdő környékén.

#harmadiknap

  Csütörtökön átmentünk Kehidakustányba. Először ebédeltünk a fürdő mellett, aztán benéztünk Bendéékhez, mert pont lent vannak most a nyaralójukban, és már régen láttuk őket. Én meg Bende elmentünk sétálni. Beszélgettünk, és próbáltuk behozni a 6-8 év kiesést, de még vannak hiányosságok. Meghívott fagyira, és még barackot és almát is szedett nekem.
Eközben Kamilla és Dia is elmentek csak ők a másik irányba.
  Bendééktől a nyugdíjas otthonba mentünk, mert anyu meglátogatta a keresztanyuját, majd onnan hazafelé vettük az irányt.
  Apuék még csobbantak egyet a Balcsiban, majd mikor hazaértek sütöttünk szalonnát a kertben. Nagyon finom volt!:)

#negyediknap

  Pénteken sokáig otthon voltunk a hőség miatt, és csak fél 2 körül indultunk útnak. Legelőször egy éttermet kerestünk, és megebédeltünk, majd átmentünk Badacsonyba.:))
  Megnéztük a mólót, majd szétváltunk. Anyu és Kami nézelődtek a parton, és a bódéknál, mi meg apuval elmentünk egy borfesztiválra, bort kóstolni.:D
Onnan végül két üveg fehérborral a kezünkben jöttünk el. Az egyik egy Szürkebarát, ami száraz bor, a másik pedig Rózsakő, ami félédes besorolást kapott.:) Nem rosszak....;)
  Én szerettem volna még egy kilátóba is fölmenni, de olyat sose csinálunk, amit én szeretnék szóval ez nem jött össze...:(

#utolsónap

  A mai nap pedig igazából pakolással telt. 10 óráig el kellett hagynunk a házat. Mi valamikor fél 10 körül indultunk, és 12 órakor már itthon voltunk.


  Összességében nem volt rossz, de egy ideig nem vágyom velük sehova. Az elmúlt fél évben nem bőgtem annyit, mint a héten szóval nekem ennyi elég volt a "családi" nyaralásokból. Aztán, hogy mi lesz később azt ki tudja.
  Ma még elmegyek vásásrolni, mert valahogy túl kell élnünk ezt a hetet. Nagy a kettősség bennem ezzel kapcsolatban, mert várom is, de nincs kedvem menni, ugyanakkor kíváncsi vagyok meg fürdeni  is szeretnék. Áhhh... majd kiderül minden. Nyitott maradok, amíg nem szakad el a cérna!!

Na puszi!:* Legyetek huncutok!:)

XoXo,
Lia♥



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe