Favourite TAG

13:23:00

Halihó!☺

Arra gondoltam, hogy most ezt a szórakoztató TAG-et készítem el, a nagy melegre való tekintettel.Remélhetőleg ez majd az én gondolataimat is eltereli, de szót se róla többet.:D
Kezdjük is el.

~1. Kedvenc filmed? 
Erre a kérdésre sosem tudtam válaszolni. Legalábbis egyetlen egy címmel biztos nem. Nagyon szeretem a filmeket, és nagyon sok kedvencem van.
Amiket kiemelnék, hogy mondjak valamit, azok ezek:
- Halálos iramban 5
- Angélique
- Csajok háborúja
- Levelek Júliának
- Utolsó légió
- Artúr király

Szerintem be is fejezem, mert, ha egyszer belelendülök, elég valószínűtlen, hogy abbahagyom.:D

~2. Kedvenc sorozatod?
Ez ugyanaz a kategória mint az első. Nincs egy, amire azt mondom, hogy ez a kedvenc. Amiket mostanában nézek, azokért oda vagyok. Ezek a Reign, Szépség és a szörnyeteg, Pretty Little Liars, Egyszervolt, hol nem volt és az elcserélt lányok. Régebben néztem a Carrie naplóját, azt is nagyon szerettem, illetve volt még a Törj a csúcsra, aminek nagy rajongója vagyok. Meg persze ott van a két örök kedvenc. Az Árva angyal, és az Elisa di Rivombrosa.
Még régebben néztem a Capri, az álmok szigetét, ezt is nagyon szerettem, továbbá a Kínost is elég gyakran néztem egy ideig. Illetve volt egy időszak, amikor nagy Palota égköve és Trónok harca maratonokat tartottam. Ezeket a szokásokat igyekszem most feleleveníteni.

~3. Kedvenc videód?
John Lewis Christmas Advert 2013 ♥♥♥
https://www.youtube.com/watch?v=FvLJsEiJK8g

~4. Kedvenc képed?
Ez viszont abszolúte nincs. Ha lenne valami olyan lenne, amin a barátaimmal vagyok mondjuk a Balcsin. De mindig az épp elkészültek közül, az a kedvenc, amin a legjobban festek. Mondjuk ilyen általában nincs...:D

~5. Kedvenc idézeted?
Juj, hát ez is van egy pár... Kettő emelnék most ki, a több tucat közül.

"A jog szenvedély nélküli értelem." - Aristoteles 

" Nyeld le a félelmeidet. Töröld le a könnyeidet. Engedd el a legsötétebb éveidet. Állj fel. Mosolyogj. Menj el." - Harry Styles

~6. Kedvenc országod?
Ebből sincs egy.
Nagyon szeretem az UK összes országát, Észak-, Nyugat-, illetve nagyon Dél-Európa országait. Magyarországot is szeretem. Meg az ilyen egzotikus országokat.
Az abszolúte kedvenc, az Brazília.

~7. Kedvenc városod?
Huhhh.
A fent említett országok fővárosai, illetve nagyobb és híresebb városai.
A fentiekből következik, hogy itt az abszolúte kedvenc az Rio.

~8. Kedvenc autód?
Audi R8 Cuope. ♥♥♥ Természetesen tűz vörösben!

~9. Kedvenc telefonod?
Ezen a téren nincs nagy tapasztalatom, szóval egyértelműen az, ami most van. Vagyis iPhone 5c. Illetve a BlackBerry-k.

~10. Kedvenc számítógéped? 

Nekem eddig 2 laptopom volt, előtte meg asztali gépem, de azon nem volt net, és valami ős régi op.rendszer futott rajta, szóval azért nem voltam oda, de egy alsós gyereknek bőven elég volt. 
Az első laptopom egy használt Acer gép volt, ami nem volt hosszú életű, még egy Winchester csere után se. Azon valami nagyon nem volt kóser...:D Most pedig egy Toshiba laptoppal rendelkezek, ami hibátlan. Nagyon szeretem. 
Egyszer majd azért egy MAC-et is szívesen kipróbálnék...;)

~11. Kedvenc fényképezőgéped? 
Ezen a téren se vagyok túl jártas, én tökéletesen megelégszem a kis Sony gépemmel. Rosy mindig úgy teljesített, ahogy kellett. Jut is eszembe... elem kéne bele...:D

~12. Kedvenc árnyalatod? 
Ez nagyon hangulatfüggő nálam. Vagy a nagyon erős árnyalatokra éhezem, vagy a nagyon halványakra. 

~13. Kedvenc színed? 
Lila 

~14. Kedvenc hajszíned? 
Szeretem a saját, sötétbarna színét a hajamnak, de, ami még tetszik az a szőke és a vörös. De szigorúan a természetes vörös. Illetve a gesztenyebarna is szép szerintem.

~15. Kedvenc hajra való terméked? 
Szeretem a Garnier mézes samponját, illetve az ISANA 2 in 1 volumen samponját. Ha hajszárítózok vagy hajat vasalok akkor pedig a  L'Oréal Hot Liss hővédő, hajkiegyenesítő spréjét használom. 
Mást hajra nagyon nem teszek. Nagy kétségbeesésben egy kifésülő spré kerülhet elő. 

~16. Kedvenc arcra való terméked? 
Az Oriflame-nek van egy nagyon jó arc radírja, azt nagyon szeretem, illetve a Clean&Clear arcradírja is jó szolgálatot tett nekem. Ezen felül szeretem a Nivea és a Garnier arckencéit is. 

~17. Kedvenc szemre való terméked? 
Szemre maximum szempillaspirált vagy szemceruzát rakok, azokat meg nem használom olyan rég óta, hogy tudjak kedvencet választani. Eddig 2-őt használtam mindegyikből, és mindkettő ugyanolyan szuperül funkcionált. 

~18. Kedvenc szájra való terméked? 
A TerraNaturi ajakápolója nagyon hatékony, illetve az Essence cosnova árnyalatú rúzsát nagyon szeretem. Ja és a H&M-es szájfényekért oda meg vissza vagyok. 

~19. Kedvenc smink márkád? 
Még erre se nagyon tudok mit mondani. A fent említett termékek márkáit szeretem. 

~20. Kedvenc ruha márkád? 
H&M, Atmosphere, C&A, Pull and Bear, NewYorker. Ezek jöhetnek. Meg a többi ilyen ismert üzletlánccal sincs bajom. 

~21. Kedvenc kiegészítő márkád? 
Ez sincs nagyon. A fent említett üzletek kiegészítőivel elvagyok. 

~22. Kedvenc ruhadarabod? 
Nagyon nehéz kérdés. Most épp egy fekete rövidnadrág. Dehogy holnap...

~23. Kedvenc kiegészítőd? 
Egy barna bőrkarkötő, a keresztelésemre kapott nyaklánc, illetve egy szív alakú medál és egy kígyós gyűrű. 

~24. Kedvenc vadállatod? 
TIGRIS ♥ 

~25. Kedvenc madarad? 
Sas

~26. Kedvenc rovarod?
Nincs. Nem szeretem őket. 

~27. Kedvenc háziállatod?
Törpemalac és kis tigris. :D Elvégre az ókori Rómában a császárok is tigriseket tartottak... És KICSI. Szóval lakás kompatibilis.:DD 

~28. Kedvenc kutyafajtád?
Golden retriever 

~29. Kedvenc macskafajtád?
Vagy az a szokványos szürke házicica vagy Kandúr. Nem vagyok otthon ebben a témában szóval bocsi...

~30. Kedvenc növényed?
Kaktusz és Pálma, illetve a Fűzfa.

~31. Kedvenc virágod?
Levendula és tulipán.

~32. Kedvenc gyümölcs? 
Sárga és görögdinnye, barack, eper, alma, körte, málna, áfonya, narancs szőlő.

~33. Kedvenc zöldséged? 
Nyersen a sárgarépa és a karalábé, de főve a krumpli. 

~34. Kedvenc élelmiszer márkád? 
Ezen még sose gondolkoztam. Igazából ez is attól függ, hogy milyen élelmiszer. Például a majonézből az Univert szeretem, csokiból inkább Milka, szalámiból Pick párti vagyok. :D 

~35. Kedvenc innivaló márka? 
Ez olyan, mint az előző kérdés. De, amit nagyon szeretek az a Rauch, meg persze a Coca-Cola.

~36. Kedvenc innivalód? 
A fent említettek mellet szeretem a kávét, teákat, narancslevet és a többi ismertebb üdítőitalból is magamba döntök néha egy keveset. 

~37. Kedvenc élelmiszered? 
Majonéz, édességek bármilyen formában, hús minden mennyiségben, gyros, saláták és bármilyen olasz alamizsna.:D

~38. Kedvenc évszakod? 
Nyár ♥ De az őszt is szeretem. 

~39. Kedvenc őszi dolgod? (mit szeretsz az őszben)
A szülinapom ♥ meg a bokacsizmát, bőrdzsekit és a pihi-puhi pulcsikat. 

~40. Kedvenc téli dolgod? (mit szeretsz a télben) 
Csizmákat. Meg a havat és a Karácsonyt. 

~41. Kedvenc tavaszi dolgod? (mit szeretsz a tavaszban)
Húsvétot és azt, hogy végre megint lehet lengén öltözni. 

~42. Kedvenc nyári dolgod? (mit szeretsz a nyárban) 
MINDENT!! ♥ A meleget, a napsütést, hogy lehet strandolni, a szünetet. Magát a nyár feelinget. 

~43. Kedvenc szerszámom? 
Kalapács, de az a fajta, amivel a járda téglákat, vagy lapokat ütögetik a helyükre. 

~44. Kedvenc sportod? 
Kosár és röplabda. A vívás és a box is szimpi. 

~45. Kedvenc sport márkád?
Egyáltalán nincs. 

~46. Kedvenc bank? 
Ez sincs nagyon. Az OTP meg a Budapest bank szimpi, de ezt nagyon felszínes dolgok alapján tudom mondani. 

~47. Kedvenc kikapcsolódásom? 
Egy kiadós séta, zenehallgatás, filmnézés olvasás és írás. 

~48. Kedvenc mozid? 
Cinema City. Ez volt számomra a legvonzóbb idáig, és ide is megyek általában. 

~49. Kedvenc diétád? 
Nem szoktam diétázni, csak ha az orvos mondja, azt meg utálom. 

~50. Kedvenc tantárgyad?
Történelem 

~51. Kedvenc általános iskolád? 

Ööö... hála Istennek csak azzal volt dolgom, ahova jártam, de azt meg nem mondanám kedvencnek, szóval nincs.

~52. Kedvenc írószer márkád? 
Stabilo 

~53. Kedvenc füzet márkád? 

Unipapel Tempo, Sugar and Spice 

~54. Kedvenc kiránduló helyszíned?
Szeretem a Budai hegyeket, Hűvösvölgyet és Normafát illetve a Balaton környékét.

~55. Kedvenc blogod? 
Még nem volt olyan, amire azt mondtam, hogy na ez most a kedvenc. 

~56. Kedvenc bloggered? 

Ez az állás is betöltetlen még az életemben....

~57. Kedvenc vicced? 

Nagyon megszerettem a szőke nős vicceket, illetve azokat, amik egy történet igazából, és meg kell fejteni, és tök eegyszerű a megfejtés, de mindenki túlkombinálja.:D

~58. Kedvenc csoki márkád? 

Milka. De a Raffaellot és a Belga csokit sem vetem meg. 

~59. Kedvenc csokoládé ízed? 

Én mindenevő vagyok...:D

~60. Kedvenc számod? 

8 és a 2

~61. Kedvenc inspirációs mondatod? 

Úgy élj meg minden pillanatot, mintha az lenne az utolsó. Ez egy a sok kedvenc közül. 

~62. Kedvenc csajozós mondatod? 

Nem szoktam 'csajozni', lévén, hogy lány vagyok. Bevált 'pasizós' mondatom pedig nincs. Nagyon nem is vágyok rá.

~63. Kedvenc szavad? 

Huhh ebből is van egy pár. Azokat a szavakat szeretem, amiket latinból vettünk át vagy bármilyen más nyelvből, és ilyen előkelő csengésük van.

~64. Kedvenc napod? 

Szombat

~65. Kedvenc éttermed?

Guliver étterem, kávézó és pizzéria. De az csak jó kajálda lehet, ahol olasz kaja is van. 

~66. Kedvenc büféd? 

Leonidas gyros illetve Hűvösvölgynél van egy nagyon jó hamburgeres. 

~67. Kedvenc kávézód? 

Starbucks, Costa 

~68. Kedvenc gyors éttermi ételed? 

Hamburger sült krumplival. KFC-s husikákat is kedvelem. 

~69. Kedvenc gyors éttermed? 

Huhhh nem tudom mi a neve, de a Buda Gyöngye bevásárló központ mellett van, és hasonlít egy Mekihez, de finomabb sokkal. 

~70. Kedvenc bevásárló központod? 

Nyugalmi szempontból az Európark, viszont a Westendben több minden van. KÖKI-t nem szeretem a többiben meg nem sokat voltam még. 

~71. Kedvenc gyógyszered? 

Panadol és az Alogopyrin.

~72. Kedvenc gyógyszertárad? 

Nincs. 

~73. Kedvenc kórházad? 

Bethesda kórház. De egyébként gyűlölöm az összeset. 

~74. Kedvenc teád? 

Gyerek tea, gyümölcs teák és a menta tea. 

~75. Kedvenc kakaóporod? 

Nesquik, de a jóféle Holland kakaóport sem vetem meg. 

~76. Kedvenc kávéd? 

Karamell Latte Macchiato. 

~77. Kedvenc Mcdonald's-os ételed? 

Sajtos McRoyal menü. 

~78. Kedvenc italod?

Cola

~79. Kedvenc gyertyád?

Az illatos gyertyákat nagyon szeretem. Mostani kedvenc, amit karácsonyra kaptunk a sulitól. Volt róla egy bejegyzés a blogon...

~80. Kedvenc illat adód?

Bár nincs még, de a The Body Shop-os illatok tetszenek. 

~81. Kedvenc matematikai műveleted? 

Szorzás

~82. Kedvenc angol szavad?
Bár ez egy kifejezés, de as nutty as a fruitcake. De az unconscious is szimpatikus.

~83. Kedvenc angol mondatod?
Ezen még sose gondolkoztam. Nem tudom...

~84. Kedvenc német szavad?
Gesundheit

~85. Kedvenc német mondatod?
Majd két hónap múlva, ha elkezdem tanulni a nyelvet, már lehet, hogy lesz.

~86. Kedvenc színészed?
Adelaid Kane, Amanda Seyfried, Jennifer Morrison, Toby Regbo, Augustus Prew, Shailene Woodley és még sokan mások.

~87. Kedvenc énekesed?
Taylor Swift, Ellie Goulding és még jó páran.

~88. Kedvenc sztárod?
A fent említettek.

~89. Kedvenc formád/mintád?
Azték, pöttyök, csíkok, szabálytalan motívumok, virágok és a többi ilyen bohókás cukiság.

Nos ennyi lett volna ez a 'kis' tag. Remélem tetszett.
További szép nyarat és jó pihenést Babák!!♥

XoXo,
Lia

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe