Alakulóban...

0:25:00

Hi Sweeties!

Képzeljétek hosszú idő óta végre elmentem magánének meghallgatásra és elsőre fel is vettek! Az énektanár (továbbiakban Tanárnő vagy Mrs. M.) nagyon kedves. Rögtön elmondta, hogy felvesz, nem kell megvárnom míg kikerül az eredmény. Elvileg a szolfézsra járást is megúszom. Adott telefonszámot, illetve Facebookon is bevett a növendékeinek fenntartott csoportjába. Nagyon kedves nő, már várom a közös munkát! Annyira boldog voltam, hogy mikor kiléptem a terem ajtaján HB karjaiba vetettem magam... Aztán megjutalmaztam magamat egy Belga csokis cooler-el és átmentünk HB-ékhoz. Ott beszélgettünk egy csomót, meg videókat néztünk és röhögtünk... De tényleg, megállás nélkül.
Kitértünk természetesen az elkerülhetetlen, érzések, témára is, mind az Ő, mind az én részemről. Aztán Ő elment misére én meg haza.

A két hetes kórházi bent fekvésemből 3 lett egy nap híján. Ma hozta el anyu a zárójelentésemet. Négyféle betegség büszke tulajdonosa vagyok, plusz ilyen vitamin felszívódási rendellenesség. Ami annyit tesz, hogy a szervezetem nem tudja felszívni a D-vitamint és azt hiszem a többit se, de ebben most nem vagyok biztos...
Ennek következtében viszont orvosi javaslatom van a magántanulói státusz elnyerésére. Én ilyen boldog nem voltam még szerintem...
Mondjuk ez a boldogságom csak estig tartott, de azt most inkább hagyjuk miért... Tudtam, hogy túl sok jó dolog történik, szóval számítottam arra, hogy lesz valami bökkenő.

Megismerkedtem Annával, akinek a blogját a nevére kattintva éritek el. Egy Facebookos csoportba írt, hogy fotós kéne neki, cserébe meg ő is készít fotókat az illetőről, ha van igény rá. Írtam neki és múlt héten találkoztunk is. Bár még fotós tudásom elég csekély, azért lassan kezdek ráérezni a dolgokra... Először egy JonoYogo mellett beszélgettünk magunkról és ismerkedtünk aztán készítettünk pár képet a Bem rakparton, Batthyány téren és a Várkert bazárnál. Én nagyon jól érzetem magam, és a képek is jól sikerültek mindkettőnk részéről! Egy kis ízelítő:

(Ha némelyik kép egy ponton halovány az azért van mert az én gépem lencséjén volt valami, és ezt csak később vettük észre...) 

Szép estét!
xx,


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe