Márciusi kedvencek #2016

15:43:00

Hi Sweeties!


Kissé megkésve, de az alábbi posztban a márciusi kedvenceimet olvashatjátok! Most kicsit kevesebb lett, mint szokott lenni, de a következőben ezt kiegyenlítem!
Remélem lesz, ami a hasznotokra válik és kipróbáljátok!

~Film 
Két nagyon jó filmet láttam a hónapban, bár kedvencnek egyiket se mondanám. A Hogyan legyünk szinglik? egy vidám, csajos film. Hihetetlenül vicces és nagyon party hangulata van az egésznek. Dakota Johnson és Rebel Wilson hatalmasat alakít a filmben! Egy csajos este remek kiegészítője lehet bármikor!
A másik film pedig a Támadás a Fehér ház ellen, aminek mostanában jött ki a második része, de azt még sajnos nem láttam. (Egyébként állítólag az év legrosszabb filmje...) Ez egy akció film egy ex-biztonsági főnökről, aki megmenti az elnököt, meg a fiát, meg az egész világot... és minden jó ha a vége jó... Szóval tipikus amerikai film. De egészen izgalmas a sok kínaival meg koreaival, akik lemészárolnak majdnem mindenkit.


~Sorozat
Egyik barátnőm hatására kezdtem el nézni a Mentalistát és azóta nem bírom abbahagyni. Ez egy nyomozós sorozat, amelyben a főszereplő a CBI-nak segítve próbálja elkapni Red Johnt, aki megölte a feleségét és a kislányát. Patrick karaktere a kedvencem, de Lisbone ügynök is nagyon szimpatikus. Az pedig, hogy nem az összes rész a "fő gonosz" elkapásáról szól külön pozitívum! Bár egyelőre a második évad elején járok, szerintem hamar behozom majd a lemaradást, mert egyszerűen nem lehet megunni.


~Alkalmazás
Két mostanában elég népszerű alkalmazás is belopta magát a szívembe a hónapban. Az egyik az Instagram névre hallgató közösségi felület. Gondolom nem kell bemutatnom senkinek... Képek, videók, hashtagek tömkelege...
A másik is nagyon felkapott lett mostanság, bár én csak a móka kedvéért töltöttem le. Ez nem más, mint a Dubsmash nevezetű alkalmazás. Ennek a lényege annyi lenne, hogy vicces videókat lehet készíteni. Na, de hogyan? Vannak adott hangfájlok, például egy részlet valamelyik filmből vagy zeneszámból, de YouTube-osok bemutatkozása, illetve trágár vagy értelmetlen szövegek is megtalálhatók. És ezt a videód alá narrálják így azt a látszatot keltve, hogy a hang belőled jön...
Unatkozó embereket garantáltan megmenti az agyhaláltól!



~Haj: Inecto - kókuszos sampon, pakolás, olaj 
Ez a három termék bizony csodát tett a kezelhetetlen, göndör sörényemmel. Mivel én a balzsamokat nem szeretem, meg sok értelmüket se látom ezért azt nem vettem első körben, de lehet, hogy ki fogom próbálni. Az olajat kifejezetten göndör hajra ajánlják, de szerintem bárki kipróbálhatja, baja nem lesz tőle! A pakolásból és az olajból is elég egy kevéske mennyiség, de ezt úgyis látni fogjátok... Ha ez elfogyott biztosan újra veszem, illetve lehet, hogy az argán-olajos változatot is kipróbálom. (A pakolás már elfogyott, így arról sajnos nem tudok képet mutatni..)



~Ajak: essence XXXL shine lipgloss - 36: POPPING PINK szájfény
Ez egy igazi tavaszi szájfény. Hihetetlenül élénk és pink, szóval egy nagyon csajos árnyalatról van szó. Sajnos szeles időben nem túl jövedelmező a viselése, de egyébként gyönyörű és szájfényhez képest viszonylag tartós is.



~Szemöldök: Catrice - szemöldök paletta 
Ezt már nagyon régóta ki akartam próbálni és március elején be is szereztem egyet. Nem kellett csalódnom! Nekem a sötétebb árnyalat túl sötét, szóval vagy keverem a kettőt vagy a világosat építgetem a kívánt hatásért. Jár hozzá egy mini szemöldökcsipesz, egy piciket ecset, aminek az egyik vége kefe és egy tükör is van a dobozkában, szóval tökéletesen utazás kompatibilis! A kétféle színnek hála, pedig mindenki megtalálja benne a magának valót!




~Köröm: Moyra - No. 92 
Ezt a lakkot még a VKP! Karácsony keretei között kaparintottam meg, és azóta többször is volt rajtam, de így, a tavasz elején, különös képen megtetszett. Nagyon gyorsan megköt és elég tartós is, és szerintem elképesztően szép színe van. Nekem ilyen jégkirálynős hatása van, de emellett nagyon üde és kellemes szín sok-sok csillámmal. Szinte mindig ez volt rajtam a tavasz első hónapjában.


xx,

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe