Februári kedvencek #2016

15:12:00

Hi Sweeties!


 Újabb hónapot tudhatunk magunk mögött, ami újabb kedvenceket jelent. Egyébként talán még sose vártam ennyire, hogy vége legyen a télnek. S bár egyelőre még csak naptárilag léptünk a tavaszba, az egyre több napsütés komoly reményekre ad okot.☺
De nézzük is, hogy ebben a hónapban, mik voltak a legkedvesebbek a számomra.

~Film
 A kedvenc filmem a hónapban a Mennyországot választom című film volt. Ez egy két részes film, ami Néri Szent Fülöp életét dolgozza fel. Ha valaki látta a Legyetek jók, ha tudtok című filmet, akkor ismerős lehet. Ez ugyan az a történet csak egy újabbik feldolgozás. Hihetetlenül megható és érzelmes film. Rengeteg éneklés és tánc van benne. A kedvenc jelenetem az lett, amikor a pápa előtt énekelnek a gyerekek, hogy megkapják az engedélyt a konfraternitásra. Az a boldogság, ami ott a gyerekek arcára van írva egyszerűen megfizethetetlen. Nagyon megható film.


~Sorozat 
 Kivételesen ez is könnyű választás volt. A kedvencem a Skorpió – Agymenők akcióban című sorozta volt. Ez egy öttagú csapatról szól, akik, zsenik és az államnak dolgoznak. Walter O’Brian élete ihlette a filmet, és ő a főszereplő. Walter a világ egyik legintelligensebb embere, 197-es az IQ-ja. Sylvester matek zseni, bármit kiszámol másodpercek alatt, Happy technikai guru, Toby viselkedés kutató. A Belbiztonsággal Gabe Gallo ügynökkel tartják a kapcsolatot. Paige Dineen pedig a csapat "tolmács" és összetartója, mivel a tagoknak kevés érzelmi hányadosuk van és nem igazán tudják megértetni magukat, vagy ők megérteni, a külvilágot. Cserébe pedig a csapat segít megérteni Paige-nek a különc kisfiát, aki szintén zseni.
 Néhol véltem felfedezni némi hasonlóságot a Sherlock című sorozattal. Nagyon sok burkolt poén van ebben is. izgalmas krimi-akció párosításról van szó. És néhol egy romantikus szál is felbukkan, de elég elenyésző mértékben. Sajnos csak az első évad van kint szinkronosan, a másodiknak pedig csal az első két része van feliratozva, így csak az kezdjen bele, aki tud várni...☺

~Könyv
 A kedvenc könyvem a hónapban egy LOL könyv lett, szokatlan módon. Azért szokatlanul, mert én kifejezetten nem rajongtam ezekért az alkotásokért. De mivel itthon vagyok, kellett valami, ami könnyed és szellemes. Mikor ez a kezembe került a könyvtárban, úgy voltam vele, hogy hátha most majd jobban tetszik... És nagyon tetszett. Nem lett a kedvenc könyvem, de a hónapban ez volt a legjobb. Ez pedig nem más, mint a Kivédhetetlen szerelem.
 Jordanne a sulis focicsapat irányítója és kapitánya, és biztos abban, amit akar. Legjobb barátja is a csapatban játszik, testvérként szeretik egymást. Jordanne szeretne az egyetemen is focizni, de a álmai egyeteme nem veszi komolyan... Csak a plakátokra kell neki. Ráadásul érkezik egy új srác a csapatba, Ty, aki szintén irányító, és, ha ez nem lenne elég Jordanne szerelmes lesz. De mi történik, ha kiderül, hogy testvérként szeretett legjobb barátja a kezdetektől többet érez a lány iránt? Bekerül az egyetemre vagy újat keres? Összejön Ty-al?
 Ha felkeltette az érdeklődésedet olvasd el mindenképp! Bevallom őszintén én Ty karakterét a kezdetektől utáltam. Olyan egy anyámasszony katonája. Ráadásul házsártos is. Vicces, könnyed olvasmány egy fárasztó nap után...

~Ital-Nasi 
 Kedvenc üdítőm az almalé és a baracklé lett a hónapban. Mindig is utáltam az almalevet, de most valamiért tonnaszámra ittam. Talán mert beteg voltam, és ezt mindig olyankor iszom...
 Nasinak pedig a Milka - Collage karamellás csoki lett. Ez a Milka egyik legjobb találmánya. Nagyon finom, és minden íz jól érvényesül. Nálam függőséget okoz...

~Alkalmazás
 Na, ebből viszont nem sikerült egyet választanom, hanem rögtön 3 lett.
Az első az egy képszerkesztő app, amivel szövegeket tehetünk a képeinkre. Akár magunk által írt szöveget, akár gyárilag beépítettet. Van néhány forma is, amit használhatunk, illetve játszhatunk a színekkel, méretekkel, árnyékokkal is. Ez nem más, mint az Over, amit januárban ingyenesen lehetett letölteni az App Store-ból.

  A másik két alkalmazás, az egy-egy játék. Az első a külön matek tanáromnak köszönhető. Mindig van levezetés matekozás után, ami vagy amőba vagy billiard vagy valami logika/kijutós játék. És mutatott egy remek billiardos alkalmazást a Minicliptől, a 8 Ball Pool-t, amire teljesen rákattantam. Hihetetlenül egyszerű a használata, és remek unaloműző. A koordinációt és a szemmértéket is fejlesztheti!  
  A harmadik pedig, a Draw a Stickman nevezetű játék, aminek sajnos csak az ingyenes verziója van meg, mivel elég drága a teljes. Ez egy történet gyakorlatilag, ami ott kezdődik, hogy rajzolsz egy pálcika embert, akivel mindenféle történik, és különböző dolgok rajzolásával tudod segíteni az emberkét. Több része is van a játéknak. Vicces játék nagyon, ezt is bátran tudom ajánlani mindenkinek. 

~Beauty termékek
 Az első dolog, amit megemlítenék az a Schwarzkopf - taft- Heat-Protection spray. Igen, ez nem más lenne, mint egy hővédő, ami hihetetlenül jól funkcionál nekem. Göndör hajam van, ami extra száraz ezért hajszárításhoz is szükségem van erre, na, meg ha nagy ritkán ráveszem magamat a hajvasalásra, az is igényel ilyenféle előkészületet. Gyorsan beszívja a haj és nem kell nagy mennyiség. Nem hagy ragacsos érzetet és nem mellesleg hihetetlenül finom, friss illata van. Elvileg a vasalás tartósságát is segíti és természetes fényt ad. Én nem láttam sokkal fényesebbnek, de hajlakkal 3 napig látható volt, hogy ez bizony vasalva van. Szuper kis készítmény! 
 
A következő dolog az egy régebbi kedvenc. Mivel az elmúlt hónap pattanások terén extra kétségbeejtő volt, muszáj volt minden bevethető eszközt ezekre fordítanom. Amíg pedig, ezek tették a dolgukat a Catrice - Camouflage korrektoromhoz kellett nyúlnom. Nekem a 010-Ivory árnyalat van meg és remekül bevált. Sokáig fent van és hatékonyan fedi el a bőrhibákat. 

Aztán, ami még van itt nekünk az egy Essence - Lash Princess - false lash effect szempillaspirál. Ez sem egy új darab, de ezt nagyon sokat használtam mostanában, és remekül teszi, amit tennie kell! Szép, hosszú és dús pillákat varázsol az ember lányának arcára pillanatok alatt! Én egy másik spirállal együtt szoktam használni, ami ível is, és a kettő együtt elég drámai eredményt tud kiadni, ha kellő precizitással használom. 

A következő nem egy, hanem két termék lesz, ami nem más, mint a Dove - DermaSpa - goodness³ kézkrém és testápoló lenne. Ez puha, ragyogó és láthatóan sima bőrt ígér használóinak. Nekem mindhármat teljesítette! Ez pont az a fajta kézkrém, aminek vizesebb textúrája van és én ezeket szeretem leginkább. Itt sem mehetek el szó nélkül a mellett, hogy hihetetlenül finom illatú termékekről van szó, ami a bőrön is sokáig megmarad. Omega olajat tartalmaznak a készítmények! 

Az utolsó dolog a mostani alkalomra pedig, egy maximum protection izzadásgátló, krém dezodor a Dove-tól. Nekem gránátalmás változatban van meg, s bár a gyümölcsért annyira nem rajongok hihetetlenül jó illata van ennek is, mint minden gránátalmás terméknek. 
Na, már most! Én extra erősen izzadós ember vagyok. Tehát és, ha dezodort/izzadásgátlót veszek mindig olyat veszek, aminek finom és viszonylag erős/hosszan tartó illata van. Így, ha nem is gátolja az izzadást a kellemetlen szagokat valamennyire elnyomja. Ez pedig mindkét funkciót remekül teljesíti! A hozzám hasonlóan izzadósoknak bátran ajánlom!☺ 

xx, 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe