Kilátások

20:02:00

Hi Sweeties!

 Múlt pénteken interjút csináltunk néhányan az Ösvénytől egy kazahsztáni segédpüspökkel, Athanasius Schneiderrel. Szuper élmény volt. Meghallgattuk az előadását aztán pedig beszéltünk vele. Én leginkább fotóztam és a kérdéseket írtam meg, Adam és Rachowi pedig kérdeztek. Volt néhány különös incidens, de összességében szép nap volt...
 Egészen estig, amikor is több dolog miatt is kibuktam. Adam is felhúzott nagyon, apu is az agyamra ment, a derekamból is elegem lett, éhes voltam, mert egész nap egy negyed bögre levest ettem csak és még sorolhatnám... Aztán Bogival megoldottuk a problémák nagy részét. Ettem, megbeszéltük, amit Adammel nem tudtam, kidühöngtem magamat és, bár nem igazán használ, gyógyószert is bevettem. Termékeny nap volt...



 Aztán szombaton volt életem első MRI vizsgálata, és szörnyű volt. Negyed órán át feküdtem egy bezárt gépben, ami fura hangokat hallatott. Mondjuk a hangok számomra egy Avicci mixre hasonlítottak, semmint zajra, de ez mellékes. Aztán mikor kijöttem szörnyű migrénem volt.
 Még lesz majd kettő, és egy izotópos vizsgálat, meg néhány más, egyéb, vizsgálatra is sor fog kerülni. Emellett kaptam fűzőt, ami egészen tűrhető és egy erősebb fájdalomcsillapítót is. Viszont az a két hetes kórház dolog továbbra se tűnik valami kecsegtető ajánlatnak...

 Avery és Dorothy szólt, hogy páran átjönnének pénteken suli után meglátogatni. Szám szerint négyen, név szerint pedig ugye ők, Lotti és Olive. Olyan kis cukik a drágák. Mivel messzi laknak tőlem ezért felajánlottam nekik, hogy aludjanak itt, de Avery babát látogat, Olive és Lotti meg elutaznak azt hiszem, így csak én is Dorothy leszünk. Elvileg anyuék elmennek próbára. Anyu mindenképp menne, de most apu is menni fog, mert Passiót próbál Kamilla meg általában ott lebzsel ilyenkor. Szóval vicces lesz. Úgy tervezem, hogy majd sétálunk is egyet. Remélhetőleg tudunk találkozni bizonyos személyiségekkel.
 Előtte azonban elvileg megint megyek talizni Mr.P-vel. Múlt héten lemondtam, mert a derekam nagyon ki volt és kellett az energia délutánra. Nem tudom, hogy most, hogy lesz.

 Tegnap kellett volna hazajönnöm Nápolyból. Kissé megviselt a gondolat, hogy erről is lemaradtam...
Valahányszor van valami nagyobb volumenű dolog, ami tényleg érdekel is, az esetek 80%-ban lemaradok róla. Az vigasztal, hogy a derekam miatt, ha megvesszük a jegyet valószínűleg kárba veszett volna. Mindegy is, ilyen az én formám...

 Pozitívum, hogy ha a körülmények úgy hozzák végre ott aludhatok Kingánál...♥ A baj csak az, hogy nem garantálható, hogy nem robban valami...
Viccen kívül viszont Nagyhéten lenne, és korán kell kelni. Szóval parádés lesz.

 Más téma... Képzeljétek a színészet és éneklés, mint vágyálom, egyre erősebb bennem. Ezen a héten filmek, rock operák betétdalait tanulgattam hallás után. Illetve néhány angol számot is.
 Apropó zene... Dorothy kérdezte nincs-e kedvem menni vele szeptemberben Nickelback koncertre. Naná, hogy van. Itthon még nem kérdeztem meg, de reménykedek.
Illetve egyre közelebb érünk a magánének felvételihez. Remélem, hogy felvesznek. Nagyon szeretném kicsit edzeni a hangomat, gyakorolni és fejlődni is!




xx.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe