Tavasz TAG

18:26:00

Hi Sweeties!

Új évszak, új tag... Ezúttal a tavasszal kapcsolatos kérdésekre fogok válaszolni.
ZENE

1. Kedvenc tavaszi körömlakkod? 
A vörös színű lakkok mindig nagy kedvenceim, de amiket tavasszal kifejezetten szeretek azok a lila, rózsaszín, korall és zöld különböző árnyalatai.

2. Kedvenc rúzs tavasszal? 
Itt sincs kifejezett kedvenc, de a rózsaszín és lila árnyalatai itt is előnyben vannak.

3. Kedvenc tavaszi sál/kiegészítő? 
Az összes világos kendőmet nagyon szeretem ilyenkor, de legkedvencebb az, amit pár éve szülinapomra kaptam. Fehér alapon színes virágok és minták vannak rajta és ilyen körsál. (lentebb látható a menta ruhán)



4. Mi a kedvenc tavaszi virágod? 
 A tulipán az örök kedvenc, de a jácintot és a gyöngyvirágot is nagyon szeretem!

5. Kedvenc tavaszi ruha? 
A csipkés menta színű ruhám és egy fehér pánt nélküli ruha, amin lila virágok vannak.


6. Milyen tavaszi trendekkel kapcsolatban vagy nagyon izgatott? 
Nagyon nem szoktam követni, hogy most mi lesz majd divatos, de a JOY oldalán olvastam egy cikket a szoknyákról, amik most elég drendik lesznek. Na, arra kíváncsi vagyok.

7. Kedvenc tavaszi gyertya? 
Nincs. Ugyanazok mint amit máskor is meggyújtanék, de igazából tavasszal nem igazán gyertyázok.


8. Kedvenc tavaszi parfüm? 
Minél virágosabb, könnyedebb annál jobb!

9. Milyen a tavasz ott ahol élsz? 
Általában süt a nap és néha az eső is elered, főleg minél közelebb vagyunk a nyárhoz. Van egy kis szél is általában. Fokozatosan visszatér a fákra a lombkorona. Mindenki felélénkül...

10. Mi a kedvenc dolgod a tavaszban? 
Az, hogy végre nem kell úgy felöltözni, és nem izzadok le mire kiérek az ajtón. Most nyáron kifejezetten vártam a telet, de én január eleje óta megőrülök. Már nagyon vártam a tavaszt. Szeretem, hogy az emberek vidámabbak, tovább van világos, hogy meleg van és, hogy mindenhez nagyobb kedvem van. Meg a nyár gondolatát és a fagyit! Na, és a tulipánokat!!

11. Szoktál tavaszi nagytakarítást csinálni? 
Én évszakonta egyszer mindenképp csinálok, szóval igen! Meg jön a lomtalanítás is, és nem árt selejtezni, hogy ne maradjon ránk semmi felesleges. Pont most terveztem a szekrényemet rendbe rakni, mert megint kaotikus állapotok uralkodnak benne.

12. Van valami terved a tavaszi szünetre? 
 Jó lenne kirándulni, meg sokat sétálni. Valószínűleg a barátaimmal leszek majd, Kingánál alszok, templomot takarítok, meg amúgy is... a tavaszi szünet felét a templomban szoktam tölteni... :D
Gondolom idén is lesz locsoló bál, oda mindenképp megyek! Visszalocsolást is jó lenne idén is csapatni! Nagypénteken közös filmezés a srácokkal a plébánián. Meg a családdal is találkozunk majd. Na, és persze az elmaradhatatlan kórházlátogatás. Lesz néhány vizsgálatom, és a doktornő először azt akarta a tavaszi szünetben legyen a 2 hét kórház... Ezt persze nem hagyhattam. Én nem leszek kórházban Húsvétkor!! Ez olyan biztos, mint, hogy göndör a hajam!

xx,

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe