The 'Me Time' tag

11:16:00


Sziasztok!:)

Nézelődtem picit youtube-on és találtam egy lány videói között egy viszonylag új tag-et és gondoltam megcsinálom itt. A neve magyarul valami olyasmit jelent, hogy az idő, amit magadra fordítasz, tehát ezek a kényeztesd magadat idők.
Én amúgy havonta minimum egyszer szoktam ilyen napokat tartani, de akkor tényleg minden van, és csak olyat csinálok, amihez van kedvem. Előfordul, hogy többször is megrendezésre kerül eme nemes 'ünnep', de például most a suli, a betegségek és a felvételi miatt, többször is elmaradt.:(
A feladat annyi lesz, hogy vannak kérdések, amiket, micsoda véletlen, de meg kell válaszolnom.:D Bárkinek megtetszik nyugodtan használja fel, csinálja meg, hiszen ezeknek az a lényege, hogy minél többen megcsináljuk.:)
Szóval, akkor kezdjük is el.:)

1. Mit nézel vagy olvasol a szabadidődben? 
Tudni kell rólam, hogy nagyon szeretek olvasni, és filmek nélkül nem tudok élni. Most éppen 3 sorozatot nézek felváltva. (Reign, Trónok harca, Hollywood Heights) De persze ott vannak az örök favoritok, amiket minden évben megnézek minimum 10-szer. Most, miközben ezt írom, most is megy egy film, a Négy karácsony. Könyvek... Épp tegnap fejeztem be egy nagyon jó könyvet, pontosabban kettőt. Az egyik a Késtél volt, Leiner Laurától, a másik pedig Meg Cabot alkotása, az Egy igazi amerikai lány címet viseli. Engem nagyon meglepett mivel Meg Cabot könyveit nem igazán szeretem, de ez nagyon jó volt! Amit most kezdtem el olvasni az a Szerelmem egy angyal. Kinga is sokat áradozott róla, meg már kíváncsi voltam, hogy mit szeretnek rajta annyian, és tényleg nem rossz.:)

2. Mit viselsz ez alatt az idő alatt? 
Az szerintem egyértelmű, hogy nem kisestélyiben feszítek.:D Ilyenkor egy kényelmes melegítő vagy talán még egy pizsi is remekül megállja a helyét. Még, ha nagyon meleg van akkor előfordulhat, hogy egy tunika van csak rajtam, vagy egy hosszabb póló.
3. Milyen termékeket használsz ez idő alatt?

Én otthonra, magamnak nem sminkelek. Semmit. Most jöhet bárki azzal, hogy bármikor beállíthat valaki. Nem érdekel. Én itthon vagyok. De mondjuk előfordulhat, hogy teszek kivételt és felkerül egy kis BB krém. Ami biztos ilyenkor, azok a bőrápolós kencék, meg a radírok és minden ilyesmi.

4. Aktuális kedvenc körömlakkod?


Én nyár óta megőrülök a lakkokért, és azóta, ha tehetem veszek egyet...:D Most két nagy kedvencem is van. Az egyik a Rimmel-től ez az égszínkék, ami a 842 Too Cool To Tango árnyalat. Egyetlen perc alatt megszárad, tartós és szerintem pokolian jó színe van. Én megőrülök érte...:D

A másik pedig az essence-nek ez a cukorhatású körömlakkja. Egy réteg után még inkább átlátszó, de mivel én úgyis mindig többet viszek ez nem okoz gondot. Ez tökéletes egy esküvőre, szalagavatóra, színházba, suliba szerintem bárhová, ha nagyon visszafogottak akarunk lenni.:) (most úgy beszéltem, mint, aki nagyon ért ehhez:D) A képen lehet nem látszik, de egyébként picit ilyen lilás beütése van.

5. Mit eszel/iszol ilyenkor? Mióta beteg vagyok, meg amúgy is, mióta hideg van, nagyon rászoktam a teákra. De ezekből, se szeretem az ilyen nagyon különlegeseket pl.:amiben joghurt van. A kedvencem a gyerek tea:) és az erdei gyümölcsös teák. Meg, amiben citrom vagy narancs van. De a mentáért is oda meg vissza vagyok egy ideje. Persze szeretem a kevésbé igazi teákat is. Ezekből a XIXO eprese a nyerő, vagy a Rauch citromos teája. Erre egyébként Kinga szoktatott rá nyáron és azóta nagyon sokat veszek. Ha gyümölcs lé akkor narancslé. Egyébként szeretem a többi ilyen populáris italt is pl. Cola, meg Sprite, meg Fanta, de ezeket nagyon ritkán iszok. De a vizet se vetem meg...:D Enni, pedig gyümölcsöt, sajtot, gyümölcsöt sajttal, néha chipset vagy, ha van itthon valami édesség, akkor azt. Tehát tipikusan ilyen nasizós ételeket.

6. Aktuális kedvenc gyertya? Ez számomra egy nagyon érdekes, de kedves kérdés, mivel megbolondulok a tűzért (is). Nem vagyok piromániás, de ha csak tehetem gyertyázok, vagy, ha olyan helyen vagyunk tábortűz. Ebbő is két kedvencem van. Most szereztem be egy gyertyatartót, ami nekem nagyon tetszik és igazából abba csak teamécses kell. Per pillanat egy ilyen mandulás illatú van benne, és nagyon jó. De, ami még nagyon tetszik, az az, amit a sulink Mikulásától kaptunk.:) Szerintem nagyon kis egyszerű és szép. És elvileg ilyen mézeskalács illata van, de szerintem inkább ilyen vaníliás, fűszeres illattal rendelkezik.
 Nekem is kicsit giccsesnek tűnt először a sárga, de meggyújtva szerintem olyan hangulatos, hogy az mindenért kárpótol!:) Meg nekem nagyon tetszett az a megoldás, ahogy a mécsest bele kell tenni. Ez a kivehetős valami. Most egyébként egy ilyen párologtatós gyertyát akarok beszerezni, mert azok nem csak hangulatosak, de hasznosak is. ( 'H' a négyzeten... bocsi, sok volt a matek:D) 





7. Szoktál kint lenni a szabadidődben? 
Most, hogy itt ez a nagyon hideg idő, egyre kevésbé, de egyébként igen. Nagyon szeretek sétálni, főleg estefelé, mikor nyáron már hűvös van, vagy most így a sötétben. Vagy mikor Rorátékra (hajnali misék) megyek azt is nagyon szeretem mert még sötét és kihalt minden. Esetleg elmegyek futni is.

8. Mennél egyedül moziba?
Csak és kizárólag akkor, ha tényleg nincs senki, aki eljönne velem, és nagyon meg szeretném nézni a filmet. Biztos nem lehet kellemes, hogy nincs kivel összeröhögni, vagy megosztani az élményeket. Vagy nincs, aki elmagyarázza a részt, amit nem értünk. De amúgy is egyedül szórakozni olyan rossz lehet....:( Egyébként a szüleim még nem is nagyon engednének el egyedül moziba.

9. Kedvenc online bolt? 
Mivel a kajarendeléseken kívül még semmilyen vásárlást nem bonyolítottam le az interneten ezért ide nem nagyon tudok mit írni.

10. Bármi más, amit ilyenkor csinálni szoktál?

Netezni, filmezni, olvasni. Ezek az alapok. Valakit ilyenkor mindenképpen zaklatok, és fotózok, hogy dokumentálva legyen a nap.:D Esetleg vásárolgatok, vagy írok, ha hirtelen megszáll az ihlet.


Szóval ennyi lett volna ez a kis tag, ha kedvet kaptatok nyugodtan csináljátok meg!:) Az előző postnál elfelejtettem kérdezni, hogy milyen az új design? :) Jó hétvégét és legyetek rosszak! Kitartás, már csak egy hét!

XoXo,

Lia:)



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe