{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Karácsonyi kívánság

18:00:00

Újabb két hét elteltével itt is vagyok a következő VKP-s poszttal. Gondolom a címből már rájöttetek, hogy miről fog szólni, így ezt most nem boncolgatnám. :D
Igazából én még semmit nem kértem idén Karácsonyra. Nem tudom mit kérjek, és most megvan minden. Jó egy telót elfogadnék, de arra év végéig mindenképpen várnom kell.:/ Meg most megvagyok a laptoppal. Két dolog van, aminek örülnék nagyon. Valami jóféle könyv, ami az én ízlésem. A másik pedig a Jelnyelv tanfolyam. Bár azt valószínűleg megkapom.:) Bármilyen kis apróságnak örülnék...:) Most ilyen nem kell semmi, csak, hogy itt légy hangulatom van.
Egyébként, ha nem tárgyakban gondolkoznánk, akkor tuti azt kérném, hogy senki ne legyen, boldogtalan, és, hogy senki ne éhezhessen. Én erre a két dologra nagyon érzékeny vagyok. Nem szeretem azt látni vagy érezni, hogy én nagyon boldog vagyok márt meg annyi gond gyötri, hogy képtelen egy mosolyra is. Vagy, hogy én ehetek rendesen mindennap, és olyan szörnyű belegondolni, hogy vannak, akik csak hetente jutnak főtt ételhez.
Egyébként azzal is nagy bajban vagyok, hogy mit adjak és kinek, nem csak a kéréssel. Ez egy ilyen fura év.:D
Erről most ennyit tudtam nyilatkozni, de karácsonyi poszt lesz még pár!;) Szép hetet!:)
XoXo,
Lia

U.I.: Képzeljétek, holnap leveszik a fogszabályzómat, mert igen van...:D :) Már nagyon várom. eLső dolgom az lesz, hogy megegyek egy almát...harapva:D

Többiek kívánságai:)



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe