Üdv Népem!:)

18:18:00

A hétfő kivételével ezt a hetet is itthon töltöttem, mivel sikeresen összeszedtem egy mandulagyulladást, megspékelve egy kezdetleges légcsőhuruttal... no comment:(
Tegnap volt a húzás, hogy ki kit ajándékoz meg az osztálykarácsonyon. Kinga húzott helyettem és sikeresen kihúzta azt, akit tavaly húztam. Pedig így utolsó évben, már valami jó fej fiút akartam húzni.
Különösebben nincs nagy gond a lánnyal, csak annyi, hogy láthatatlan. Komolyan mondom, ha nem ülne mögöttem, és a rossz barátai nem lennének rá rossz hatással, és nem vihogna folyton nekem fel se tűnne, hogy itt van. Év elején is kb. egy hónap után jöttem rá, hogy él.
Tavaly apu elvitt a KÖKI-be ajándékokat venni. Szépen sorban vettem mindenkinek valami apróságot, meg ilyen csomagolós cuccokat, egyszóval mindent, amit ilyenkor vesz az ember.:D Épp a parkolóból mentünk kifelé a kocsival, amikor elkezdtem pörgetni a fejemben, hogy kinek mit vett, amikor rájöttem, hogy az, akit húztam, akinek mentünk vásárolni, kimaradt. Nemes egyszerűséggel elfeledkeztem róla. Se baj, gondoltam, majd másnap kimegyek a papír-írószerbe és veszek neki ilyesmit, azt úgy is szereti. Nagy nehezen összeszedtem neki valamit.
A következő állomás a csomagolás volt. Szépen sorban elkezdtem mindenki ajándékát becsomagolni, ízlésesen. Mikor kész lettem mindegyikbe beletűztem a kis kártyákat. Egy maradt... Persze, hogy az övét nem csomagoltam be. :D
Végül is eljutott hozzá a meglepetése. Képzelhetitek, hogy fellélegeztem, mikor megkapta.
Nincs valami tippetek, hogy idén mit vegyek neki?:/
Én egy pohár-karácsonyfa dísz-plüss állat combora gondoltam, de az olyan sablonos és gyerekes. Bármennyire is nem vagyunk jóban, nem akarok sz*r ajándékot adni senkinek! Meg mégis csak egy 14 éves lányról beszélünk.
Annyit tudok róla, hogy szereti az állatokat és a könyvekkel is ki van békülve. (Most, ha azt mondjátok, hogy állatos könyv én leugrok a 10.-ről :D)
Holnap lenne énekpróba, de mivel még semmi hangom ezért szerintem, ezt most kihagyom.
Adamék vasárnapra hívtak a városba egyet sétálni, meg megnézni az adventi vásárt, de szerintem azt is ki kell majd hagynom.:/
Na,most megyek, veszek be be valami gyógyszert. Szép estét és legyetek rosszak! ;)
XoXo,
Lia

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe