{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Életem legnagyobb baklövése...

17:50:00

Üdv Népem!:)


Az igazság az, hogy nagyon sokat gondolkoztam, hogy megírjam-e ezt a bejegyzést vagy, hogy mit írjak bele, és kitaláltam egy jót. De most, hogy eljutottam oda, hogy le kell írni, teljesen elfelejtettem, így ez a bejegyzés számomra is meglepetésszerű lesz. :D

Nagyon sok hibát elkövettem eddigi, rövidke, életem során. Akadnak köztük kisebb-nagyobb baklövések, de nagyon nehéz egyet kiemelnem. Főleg, hogy velem még nem történnek olyan izgalmas dolgok, hogy nagyon befolyásolnák őket. Talán nem is igazán akad ilyen.

Jó, most persze, elkezdhetném sorolni, hogy nem mondanék el bizonyos titkokat vagy nem árulnám el ki tetszik és akkor nem égtem volna, de ezek még, nálam, nem ütik meg a "legnagyobb" mércéjét.:/

Talán annyit tudnék mondani, hogy jobban vigyáznék bizonyos dolgokkal. Sajnos, nem igazán tudok most ide bármi konkrétat mondani. Vagy esetleg nem kellett volna tavaly, kísérletet tenni a halálra. :/ Persze, ha úgy vesszük életem legnagyobb hibájának tekintem, néha, hogy megszülettem, de mivel ezt nem én befolyásolom...

Egyébként nem vagyok depis, csak bizonyos megdöbbentő tények hatás alatt vagyok. Már közel 15 éve...:D És nem mindig tudom jól kezelni. Mint ahogy fentebb említettem...

Na, de nem rabolom tovább az időtöket. Köszi, ha végigolvastad, és sajnálom, hogy nem jutott eszembe semmi!!:(

Két hét múlva találkozunk egy újabb VKP-s poszttal! Addig is legyetek rosszak!:D
XoXo, Lia:)

A többiek posztjai:)



You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe